Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Veld is aangepast.
Leopold 1-laan 98 , 8000 Brugge
050 31 61 05
Het artikel is toegevoegd aan uw winkelmandje

FAQ

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

    Klik op de knop ‘Wachtwoord vergeten?’ onderaan het inlogvenster voor bestaande gebruiker. Vul uw e-mailadres in en klik op ‘Wachtwoord resetten’.

    Vervolgens ontvangt u een e-mail met de mogelijkheid om een nieuw wachtwoord in te stellen.

  • Hoe verander ik mijn persoonlijke gegevens of wachtwoord?

    Ga naar ‘Mijn account’ en wijzig uw gegevens of wachtwoord via de opgegeven invulvelden. Sluit af door te klikken op de onderstaande knop 'Opslaan'.

  • Welke betalingsmogelijkheden biedt slagerij Maertens?

    U kan uw online aankopen betalen via diverse betalingsmogelijkheden zoals bancontact, KBC/CBC-betaalknop, Belfius Pay Button, ING Home ’Pay, iDeal en iDeal QR.

  • Wat is de voorbereidingstijd om mijn bestelling klaar te zetten voor afhaling?

    Naargelang het soort artikel dat u online aankoopt krijgt u tijdens de bestelling informatie over de voorbereidingstijd. Op basis van deze nodige tijd kan u online een dag en tijdstip vastleggen in onze online kalender wanneer u uw bestelling in onze winkel komt ophalen. Wij vragen u dit tijdstip te respecteren; wij hebben de opgegeven voorbereidingstijd nodig om uw bestelling zorgvuldig klaar te maken.

  • Hoe werkt het ophalen van mijn bestelling?

    Tijdens uw online bestelling ziet u naargelang het product dat u aankoopt de voorbereidingstijd aangegeven. Op basis hiervan kan u bij een bestelling de dag en het uur aanvinken waarop u de bestelling in onze winkel kan afhalen. Uw bestelling zal op het afgesproken tijdstip voor u klaarliggen.

  • Tot wanneer kan ik ten laatste bestellen?

    Voor een bestelling moet u voor de meeste artikelen rekenen op minimum 1 dag op voorhand bestellen. Sommige gerechten hebben echter meer voorbereidingstijd nodig. Bestel uw artikel op onze webshop en de precieze voorbereidingstijd wordt vervolgens weergegeven. Op basis hiervan kan u een tijdstip kiezen om uw bestelling in onze winkel af te halen.

  • Waarom wordt er bij online bestellingen soms een waarborg gevraagd?

    Bij sommige bestellingen wordt u om een waarborg gevraagd. Het gaat hier om gerechten verpakt in serveerglaasjes of schotels in duurzame materialen. Wanneer u deze verpakking schoongemaakt terugbrengt samen met uw bestelbon of kassaticket dan krijgt u een waardebon twv deze waarborg terug of plaatsen we dit bedrag op je online account.

  • Kan ik mijn bestelling herroepen of ongeopende artikelen retourneren?

    Aangezien het bij slagerij Maertens steeds gaat om producten die binnen de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen kunnen bederven en bestellingen die op uw maat samengesteld werden, worden onze artikelen op voorhand uitgesloten van het herroepingsrecht en de mogelijkheid om te retourneren.

    Bekijk onze pagina Herroepingsrecht voor meer informatie hierover.

  • Wat zijn de leveringsmogelijkheden slagerij Maertens?

    Uw online bestelling wordt helaas niet geleverd door slagerij Maertens. Op dit moment kan u enkel uw bestelling ophalen in onze winkel.

  • Hoe werkt mijn online klantenkorting?

    Bij elke online bestelling wordt het bestelde bedrag door ons bijgehouden. Heeft u meer dan € 100 opgespaard dan krijgt u 5% van het gespaarde bedrag als korting bij uw volgende online bestelling. Bij elke online bestelling wordt uw opgespaard bedrag weergegeven.

  • Hoe warm ik mijn aangekochte traiteurgerechten op?

    Onze gerechten in kunststofschaaltjes met afschermfolie of aluminiumschaaltjes kunnen in de oven tot aan 180° opgewarmd worden. De kunststofschaaltjes zijn net als de soepbekers geschikt voor de microgolfoven. Bij opwarming in onze schaaltjes dient u wel enkele gaatjes te prikken in de afschermende folie.